Blog om online markedsføring

Velkommen til bloggen her på SkjoldIversen.dk. Her vil jeg løbende dele ud af viden og erfaringer fra mit daglige arbejde med online markedsføring. De primære områder, som jeg beskæftiger mig med, er SEO, Google AdWords, Facebook annoncering og marketing automation. Der vil dog også komme indlæg om andre emner såsom email marketing eller annoncering på Instagram, LinkedIn eller SnapChat.

Bloggen er ligeledes åben for gæsteindlæg, hvorfor du forhåbentlig også vil støde på andre ansigter end mit. Vil du selv skrive et indlæg til bloggen? Så tjek mine regler for gæsteblogging lige her.

12/04/2018

Facebook annoncering – 9 gode råd

Mine 9 bedste råd til Facebook annoncering   Rigtig mange giver sig i kast med Facebook annoncering eller får bureauer til at gøre det for dem. […]
12/03/2018

SEO Tekster

Hvordan skriver man SEO tekster i 2018? Hvis man er ny til SEO-branchen er der hurtigt to ting man lægger mærke til: #1 – Linkbuilding er […]
01/03/2018

Neuromarketing – en introduktion

Introduktion til neuromarketing Hvis du blot en enkelt gang har skulle markedsføre en virksomhed eller et produkt, så kender du fornemmelsen af at famle i blinde […]
11/02/2018

LinkedIn annoncering

LinkedIn annoncering – en potentiel guldmine for B2B virksomheder? LinkedIn har i høj grad formået at placere sig som det klare valg af medie når det […]
15/01/2018

9 linkbuilding strategier, der stadig virker i 2018

9 linkbuilding strategier, der stadig virker i 2018   Uanset ens erfaring med SEO, så har man hørt om linkbuilding. Og kigger man på de årlige […]
10/01/2018

Søgeordsanalyse – hvordan vælger du de rigtige søgeord?

Søgeordsanalyse – hvordan vælger du de rigtige søgeord? Søgeordsanalyse er et vigtigt første skridt før en SEO-indsats – det ved de fleste, der arbejder med SEO. […]